Program antistres: fructe si legume pentru nervi rezistenti 1
18 mai

Calendarul este plin de evenimente? Ați amânat deja de 3 ori întâlnirea cu cea mai bună prietenă? Ajungeți tot timpul cu întârziere la ora de sport?

Pentru a nu vă mai pierde cu firea în timpul zilei tot ce trebuie să faceți este să urmați programul anti-stres de mai jos și să consumați anumite fructe și legume:

Gustări de fructe pentru nervi de oțel

Căpșuni, zmeură, mure sau o salată cu ardei gras ți alune: rețeta secretă pentru o porție suplimentară de relaxare. Legumele verzi, fructele de pădure și alunele conțin mineralul anti-stres: magneziu. Acesta inhibă procesele de stimulare a nervilor și mușchilor și protejează consumul nervos. Fie cî sunteți nervoși la birou sau aveți problem cu vecinii, consumați o porție de legume i fructe pentru a vă calma.

Vitamine cu efect anti-stres

Alegerile pot fi stresante. Dacă însă întrebarea este “A, B, C sau E?” raspunsul este foarte simplu: fiecare din aceste vitamine întăresc nervii. Vitaminele A, C si E protejează celulele nervoase ale creierului împotriva acțiunii distructive a stresului oxidativ.

Vitaminele B care se regăsesc în legume, în leguminoase și în alune, influentează rezistența nervilor la sarcini, performanță și buna dispoziție. Încercați, așadar să respectați recomandările campaniilor valabile la nivelul Uniunii Europene, prin care suntem sfătuiți să consumam zilnic 5 porții de legume și fructe. Alături de vitamine, legumele și fructele conțin și substanțe vegetale secundare.

Legume verzi pentru un temperament controlat

Calciul ne ajută și el să ne păstrăm capul limpede. Pe langă beneficiile pe care le are asupra oaselor și dinților, calciul ne ajută să ne păstram nervii și mușchii în condiție bună. Calciul nu se regăsește doar în produsele lactate, ci și în varză, în broccoli și alte legume verzi.

Voie buna? Bucurați-vă de hrană!

Buna dispoziție ne face mai rezistenți la stres, iar organismul uman este capabil să își inducă această stare de buna dispoziție. Cel mai la îndemană prin consumul de leguminoase, de banane și de semințe de floarea soarelui. Toate acestea conțin triptofan din care organismul nostru formează serotonina, hormonul fericirii. Acest transmițător are un efect similar endorfinei care este produsă în timp ce practicăm sport sau ne sărutăm intens.


sursa: alphega-farmacie.ro/ partener Farmacia Vichi Farm


 

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.