25 ian.

Aveți memorie slabă? Oare o tabletă vă poate îmbunătăți cu adevărat memoria? Vedeți ce spun experții și ce ne indică studiile clinice.

Fie că suferiți de boala Alzheimer sau aveți pur și simplu probleme de memorie, se spune că anumite vitamine și acizi grași încetinesc sau împiedică pierderea memoriei. Lista lungă de soluții potențiale include vitamina B 12, suplimente din plante precum ginkgo biloba și acizi grași omega-3.

De ce este importantă vitamina B-12?

Oamenii de știință au cercetat mult timp relația dintre nivelurile scăzute de B-12 (cobalamina) și pierderea memoriei. Potrivit unui expert în Clinica Mayo , dacă ai suficient B-12 în dieta ta poate îmbunătăți memoria. Cercetări promițătoare arată că B-12 poate încetini declinul cognitiv la persoanele cu Alzheimer timpuriu atunci când este luat împreună cu acizii grași omega-3.

Deficitul de B-12 este cel mai frecvent la persoanele cu probleme intestinale sau stomacale sau la vegetarieni stricți. S-a dovedit, de asemenea, că diabetul metformin a scăzut nivelurile de B-12.

Ar trebui să puteți obține suficient B-12 în mod natural, așa cum se găsește în alimente precum peștele și păsările de curte. Cerealele fortificate pentru micul dejun sunt o opțiune bună pentru vegetarieni.

 

VITALIN PLUS

sun-wave-pharma-vitalin-plus-vichi-farm

Vitamina E, ușor de obținut din alimente

Există câteva dovezi care sugerează că vitamina E poate beneficia de minte și memorie la persoanele în vârstă. Un studiu din 2014 (Sursa de încredere din JAMA: Jurnalul Asociației Medicale Americane) a descoperit că cantități mari de vitamina E pot ajuta persoanele cu boală Alzheimer ușoară până la moderată.

Indiferent de vârsta sau starea ta, ar trebui să poți obține suficientă vitamina E din alimente. Întrebați-vă medicul dacă sunteți interesat de suplimente alimentare. Deficitul de vitamina E este rar, deși poate apărea la persoanele în dietele cu conținut scăzut de grăsimi.

Vitamina se găsește în: nuci, semințe, fructe de culoare închisă (cum ar fi afine, avocado și mure), legume (cum ar fi spanacul și ardeii).

 

MAGNE B VIT – ENERGIE FĂRĂ STRES

Mag-B-Vit-cpr-Seva-Energie-fără-stress-vichi farm

Omega 3 reduce atrofia cerebrală

Nu există prea multe dovezi care să sugereze o relație între omega-3 și memorie. Cu toate acestea, cercetarea este  în curs. Un studiu recent publicat în Jurnalul Alzheimer & Dementia a arătat că uleiul de pește poate îmbunătăți procesarea creierului non-Alzheimer. Rezultatele studiului au arătat că persoanele care au luat suplimente de ulei de pește au avut mai puțină atrofie cerebrală decât cele care nu au consumat.

Le puteți găsi în mod natural în pești precum somonul.

 

CEREBROLIN- SĂNĂTATEA CREIERULUI

 

Cerebrolin-cpr-Seva-energie-vitalitate-sănătatea-creierului-vichi farm

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.