respiratie-toracica-vichi-farm
09 mai

Dacă respiri eficient, respirația ta va fi netedă, constantă și controlată. Ar trebui să te simți relaxat și să ai suficient aer fără să te încordezi. Respirația trebuie să fie efectuată ușor, să fie tăcută sau liniștită. Zona abdomenului se va extinde cu fiecare inhalare și se va contracta cu fiecare expirație.

Există mai multe lucruri pe care le poți face pentru a îmbunătăți respirația. Iată câteva modalități prin care poți respira mai ușor și mai eficient:

1. Ajustează-ți poziția de somn

Poziția de somn îți poate afecta, de asemenea, respirația. Ai putea încerca să dormi pe partea ta cu capul ridicat de perne și o pernă între picioare. Acest lucru ajută la menținerea coloanei vertebrale aliniate, care, la rândul său, ajută la menținerea căilor respiratorii deschise și poate preveni sforăitul. Sau dormi pe spate cu genunchii îndoiți. Pune-ți o pernă sub cap și genunchi. Nu este recomandat dacă ai apnee în somn sau sforăi.

2. Schimbă stilul de viață

Păstrează plămânii sănătoși printr-un stil de viață pozitiv. Menține o greutate corporală sănătoasă și mănâncă alimente nutritive, inclusiv alimente bogate în antioxidanți. Evită fumatul, inhalarea fumului de la fumătorii din preajma ta și iritantele ambientale. Îmbunătățește calitatea aerului interior prin utilizarea filtrelor de aer și reducerea iritantelor (cum sunt aromele artificiale, mucegaiul și praful).

meditatie-vichifarm

3. Meditează

Practică meditație în mod regulat, prin concentrarea pe respirația ta. Te ajută pentru relaxare.

4. Exersează o postură bună

Practicarea unei poziții bune ajută la asigurarea faptului că pieptul și regiunea toracică a coloanei vertebrale sunt capabile să se extindă complet. Cutia toracică și diafragma vor putea, de asemenea, să se extindă complet și să crească gama de mișcare de pe partea din față a corpului. În general, prin practicarea unei poziții bune, vei putea respira mai eficient și mai bine, permițând mai multă ușurință atât în activitățile zilnice, cât și în cele fizice.

5. Cântă

Poți lua în considerare lecții de canto pentru a îmbunătăți respirația și de a îmbunătăți funcția pulmonară. Persoanele cu boli pulmonare obstructive cronice (BPOC) care cântă în mod regulat sunt capabile de a gestiona mai bine simptomele bolii. Cântând, persoanele cu afecțiuni pulmonare își consolideasă muschii de respirație.

vocalize-vichi-farm

6. Întinde-te și încordează-te

Ia măsuri pentru a calma orice etanșeitate în umeri, piept și spate. Poți face exerciții care se concentrează pe flexibilitate, rezistență și se întinde pentru a îmbunătăți postura. Poți face stretching sau masaje pentru a ajuta la relaxarea zonelor încordate. Este, de asemenea, o idee bună să te angajezi în activități care te mențin activ. Acestea pot include înot, canotaj sau orice activitate care te pune în mișcare.

Există o mulțime de diferite tehnici de respirație pe care le poți încerca. Făcând aceste exerciții în mod regulat te poate ajuta să câștigi mai multă conștientizare și control asupra respirației. Este posibil să apară și alte beneficii, cum ar fi sentimente profunde de relaxare, somn mai bun și mai multă energie.

Citește și:

Depresia – Cauze, consecințe și sfaturi

SEVA și PARUSAN: 6 cauze ale căderii părului și remediile naturale

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.